Kejam !! Kucing Di Bakar Hidup-Hidup | Wordless Wednesday #23 | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Rabu, 22 Januari 2014

Kejam !! Kucing Di Bakar Hidup-Hidup | Wordless Wednesday #23


Assalamualaikum


Share This!


39 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum .. masyallah. kejinya orang yang bunuh binatang ni. sedihnya tengok... T_________________T

Gombug berkata...
Ulasan ini telah dialih keluar oleh pentadbir blog.
Yana Yani berkata...

astaghfirullah hal adzim! nak termuntah pula dok tengok benda gini

kenapalah kejam betul mereka yang bernama manusia ni
akak dok didik anak-anak jangan bunuh binatang kalau dia tak mengapakan kita

dunia ni dah lama hilang sifat perikemanusian
apatah lagi kasih sesama hidupan

Bunda_nora berkata...

Kalau sipelaku itu orang islam mungkin diakhirat kelak dia akan terima balasan yang setimpal...mungkin dibakar hudup2 juga oleh si kucing...

MasyaAllah...

PeRdU cINta berkata...

Assalammualaikum acik..hati akak bagai disiat siat sakit dan pedihnya..siapa pun si pelaku ..bertaubatlah sebelum terlewat..binatang juga makhluk..kalau kita tidak mahu memeliharanya..janganlah membinasakannya..pilunya hati akak ni..zalimnya..sudah tidak adakah walau secebis rasa kasih dan sayang sesama makhluk..Allah..Allah..Allah..haiwan juga berdoa dengan caranya sendiri..

hasliynda umairah beauty berkata...

masyaallah subhanallah

Unknown berkata...

xsanggup tengok..kejam sgt

paridah berkata...

betul tu bunda...setiap apa yg dilakukan akan mndapat pembalasan yg setimpal...sy nk lihat pic pun xsanggup..

Unknown berkata...

MasyaAllah..zalimnya!

Unknown berkata...

astaghfirullahalazim....... teruknya perangai manusia nie.... tunggu lah balasan kamu di akhirat nnt.... kesian nya kat kucing tuu.... ;(

MyCherita berkata...

apa la salah haiwan tu sampai sanggup dilakukan sedemikian rupa.. :-(

Fatin Wawa berkata...

Ya Allah.. kejamnya... :(((

Cik Itah berkata...

salam acik. ini memang melampau..kejam sungguh!

kakitravelkhairuddin.blogspot.com berkata...

dahsyat sungguh...

Unknown berkata...

Nauzubillah... Pelaku tu la "binatang" yang sebenar...
Kucingkan merupakan binatang kesayangan nabi... ermmm...

Awanama berkata...

tak nak tengok gambar...kejam.

hazwan hairy berkata...

kejam gilaa...

TelingaBulat berkata...

aduii sedihnye..pehal laa dorg jd macam binatang ni..adui

Unknown berkata...

Weiii.. xde hati perut ka sampai buat kucing macam tu... kejam dowh!

Wafi Remli berkata...

Sedihnya...

Unknown berkata...

Kesiannya.

Lieya Von Jay berkata...

ya Allah ya tuhan ku. awat lah terok sangat perangai manusia ni ?????????????? kucing punya lah comel macam tu tergamak di bakaq nya pastu amek gambaq step by step plak. semoga Allah membri hukuman yang setimpal di hari pembalasan kelak !

Unknown berkata...

masya-Allah kejamnya.. sanggup dia rakamkan gambar dan upload.. semoga Allah membalas di atas kekejamannya itu.. :(

Fiza Aizzawa berkata...

dorg nie mmg tak berperikemanusian.. bertindak ikut suka je.. kesian sangat..

Engku Muzahadin berkata...

Ya Allah! Kejamnya!!!

BinMuhammad berkata...

Sungguh kejam!...semoga Allah SWT membalas kekejaman mereka ini.

Unknown berkata...

kejamnya..harap si pelaku dapat balasan dgn perbuatan yang dia buat

Unknown berkata...

Ya Allah jahatnya manusia...pasti ada balasan yang setimpal...

Zaza Iman berkata...

:( xsanggup nak tgk sbb zaza pcinta kucing... sedih sgt... :'(

Asha Lya berkata...

tak sanggup kita nak nengok..tersangatla kejam nie manusia langsung tak ada hati perut

Khir Khalid berkata...

Astagfirullah.. gila pe org ni.. kejam sungguh!!

Azura Mendezz berkata...

Errghh..xsanggup tengok!

Tetamu Istimewa berkata...

Kemanusian yang semakin terhakis dalam kalangan manusia ni menjadikan perkara begini sanggup dilakukan. Subhanallah.

Gee Lion berkata...

semoga kau dapat berkumpul bersama Abu Hurairah di syurga wahai kucing yg teraniaya.. )':

Maria Firdz berkata...

Meh kita bakar dia plak.. Biar dia rasa cmne kucing tu rasa...

Invisible Me berkata...

Kejamnya. Kenapalah bakar jadi pilihan. Kalau tak suka ada yang sanggup menerima.

Unknown berkata...

sangat kejam ..hmm ..pelik laa manusia skrg

fragmenbiru berkata...

Kejamnya... Nauzubillahi min zalik

Affy Afiqah berkata...

masyaAllah!!!! kejamnya!!!! takde hati perut!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails