Cabaran 10 Hari Bersama Slim Fast Diet | Best Lifestyle Blog Malaysia

Pengikut

Isnin, 31 Mac 2014

Cabaran 10 Hari Bersama Slim Fast Diet



Assalamualaikum

Alhamdulilah tamat sudah tempoh 10 hari yang di berikan untuk cabaran slimFast Diet. Sebelum itu minta maaf kepada kak Mia kerana lambat review produk ini kerana sebenarnya ada kekangan masa dan masa penghantaran produk ini tiada orang di rumah Klang, paling sadisnya kena ambil barang di Pejabat Pos Penyerahan Port Klang. Jadi Gigihkan juga untuk pergi ambil kerana orang beri kita secara percuma bukan senang.

Berat badan acik naik mendadak apabila acik behenti dari bersukan. Dahulu acik merupakan atlet olahraga mewakili negeri dan di peringakat asean. Tetapi akibat kecederaan berterusan acik terpaksa behenti untuk menyertai sebarang pertandingan. Selepas behenti itu, berat badan menaik mendadak hinggakan ramai yang tak percaya bila berjumpa dengan acik.

Jadi apabila melihat kesempatan ini ada, acik teruskan juga untuk mencuba SlimFast Diet itu ,walaupun pada mula ragu boleh ke turun berat badan dalam masa 10 hari ?

Hari pertama acik, acik lihat caranya untuk minum produk ini dengan mengunakan setengah cawan air suam dan kacau hingga sebati, pastikan 1 sachet sahaja kalu 75 kg ke atas boleh 2 sachet. Selepas minum produk ini, dalam 10 minit terasa masa ke tandas sahaja, 1 hari itu dekat 5 kali pergi ke tandas. Jadi risau juga dan carilah sedikit maklumat bahawa sebenarnya proses detoksifikasi ini sangat bagus untuk kempiskan perut buncit. Hal ini kerana proses ini merupakan proses pembuangan toksin dari dalam badan kita. Proses detoksifikasi juga secara tidak langsung dapat membantu memperbaiki tahap metabolisme dan kemampuan tubuh badan kita dalam membuang toksin yang terhasil dari dalam tubuh secara baik. 

Jadi sebagai seorang pelajar memang tak boleh minum jika ada kuliah kerana susah bila mahu belajar. Jadi acik sarankan kepada yang mahu mencuba ini pelajar minum produk ini subuh ataupun malam pastikan sebelum makan. Jadi acik guna produk ini di waktu yang acik sebutkan tadi. 

Paling acik suka produk ini kerana ianya tiada tambahan gula dan boleh melambatkan proses penuaan, mencegah beberapa penyebab dari penyakit jantung dan banyak kali khasiatnya.

Hasilnya ?


Alhamdulilah hasilnya dalam tempoh 10 hari , acik berjaya turun dalam 5 kilo. Sangat berpuas hati terutama bila di pipi itu kurang sedikit berisi dan perut itu nampaklah penurunan kebuncitannya.Paling penting kadar pengambilan makanan juga kurang dan membuatkan tak lapar.Kalau nak lebih berkesan pastikan jangan lupa bersenam juga untuk lebih ketara hasilnya.

Lelaki pun boleh minum, masih tak percaya lagi ? cubalah sendiri, pasti tak menyesal dan tahu hasilnya. Acik memang akui keberkesanan produk ini, tak sia-sia mencuba.

Jadi tunggu apa lagi ? Cubalah hanyar RM 45 untuk 10 sachet sahaja. 


Hubungi pakar  : www.fb.com/messages/mbherbs
atau auto sms, taip SFD ke 01128090446
website : www.mybeautyherbs.com.my
page : https://www.facebook.com/mbherbs

Giveaway SlimFast Diet dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs dengan hadiah dan wang tunai bernilai RM 3,600 untuk dimenangi.


Share This!


50 ulasan:

Asha Lya berkata...

tahniah acik ternyata berkesan

✿INA AINAA✿ berkata...

Perghhhhhh mantap!!!!.. ena pun nak kurus gak, boleh lah beli slimfast ni... terima kasih atas perkongsian

Unknown berkata...

Gigih betul Acik nak kempiskan perut ni. Hehe. Keep it up bro! :-)

Unknown berkata...

perut dah kempis baru nampak hensem...haha

Unknown berkata...

wah.. tahniah acik.. memang berkesan la produk slim fast ni ya..

BinMuhammad berkata...

Turun 5 kilo macam dah turun 20 kilo!... Nampak perbezaannya! Jika ianya berkesan, elok sangat acik teruskan. Bulan depan tepek gambar terbaru sebelah gambar diatas...pasti ternyata berbeza lagi!

naomei berkata...

hihi..kalau untuk orang kurus boleh gak ke nie dik..hihi

Cik Itah berkata...

salam. wahh..acik berjaya turunkan 5 kilo berat badan ..tahniah+ :)

Unknown berkata...

10 hari jer boleh turun 5 kg?? uishh menarik nie... :)

Unknown berkata...

nampak berkesan tu. hihi

mselim3 berkata...

Assalammualaikum... achik,

wahh.. achik. dah turun 5 kilo.. insallah boleh turun lagi nie.. moga berjaya achik.

mselim3

Khir Khalid berkata...

Tahniah Acik.. semoga terus sukses ye.. :)

Unknown berkata...

wahhh ganas... :) boleh cari lah nanti..

Lieya Von Jay berkata...

semoga berjaya ye acik :)

Diana Rashid berkata...

ha ah la..muka nampak kecik..hehe..tahniah ye..

Unknown berkata...

dah minum tu mesti kena konsistenkan pemakanan dan exercise jgak ka?? tahniah ye acik.. :)

Unknown berkata...

wahh..nak kena try ni..

cik lisa berkata...

berkesan sangat-sangat, uii! teringin eh nak cuba, kot boleh kecilkan pipi lisa yang semakin kembung ni, haha

Unknown berkata...

seronoknya!
miza dulu sebulan baru dapat turun 5 kilo T-T,tapi skg naik balik..kahkah
taniah taniah ^_^

Azwar Syuhada berkata...

Tahniah acik! 5 kg tu, bukan senang nak turun.. Teringin juga nak cuba camgini!

randomlyally berkata...

Tahniah acik! :)

Unknown berkata...

Wah mantap acik...Tahniah ya..nak kurangkan 5 kg tu tak senang actually...good luck ya!!!

Mia Liana berkata...

salam. tahniah kerana telah berjaya membuat review produk slimfast diet.

entri anda tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-review-slimfast.html

semoga berjaya di peringkat seterusnya. good luck!

NEEZA berkata...

kan? produk ini bagus sangat dalam detox. hehe :D

salam singgah dari blog
http://www.haneeza.com/2014/03/cabaran-kurus-10-hari-bersama-slim-fast.html

Unknown berkata...

amboi acik ..hehehe..produk baik punya..hehehe

Maria Firdz berkata...

Wah.. Mkin bergaya la pas ni ea.. All the best..

Delimasari berkata...

tahniah
http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2014/03/giveaway-slimfast-diet-to-back-yang.html

Anizz Annisa berkata...

wah..tahniah acik..byk jugak turun tu.. :)

Lizzie Yasmin berkata...

5kg turun, kira dia buang bendalir lemah dulu lar. Cuba teruskan. Mesti lepas nie, boleh dapat bentuk badat atlet balik,

PCL berkata...

Tahniah Acik ? cayalah...turun 5kg jugak ea..bagus-bagus ; pcl gigih bersukan dan kembali aktif futsal tiap petang. Semoga berjaya ke pusingan seterusnya...mantap bersama SFD.

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum acik... wahh kagum la tengok acik boleh kurus 5kg... semoga berterusan usaha nak kurus ya~~~

Unknown berkata...

tahniah dan gud luck!follow sini jugak..dari segmen yang sama http://nuyushahidarahim.blogspot.com/2014/03/kurus-dengan-slimfast-diet.html

budakbandunglaici berkata...

wow perubahan yang ketara. tahniah acik!

Tanpa Nama berkata...

Salam. tahniah... semoga berjaya ke perngkat seterusnya..

http://dindamaisarra.blogspot.com/2014/03/review-10-hari-bersama-slimfast-diet.html

Unknown berkata...

SALAM,
TAHNIAH kerana berjaya kurangkan berat badan..
harap berjaya ke pusingan seterusnya ya..
datang dari SEGMEN yang sama...

http://www.ieyzartdsyahieyr92.my/2014/03/review-slimfast-diet-kurangkan-berat.html

Shad berkata...

wah,.. wah..wah.. tahniah sbb dah berjaya turunkan berat badan..
http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/03/slimfast-diet-produk-back-to-shape-yang.html

MyCherita berkata...


Salam,wahh.. tahniah ya acikk..kerana berjaya mengurangkan berat badan anda dengan meminum slimfast diet Semoga anda berjaya ke pusingan seterusnya. Jalan-jalan blogwalking dari senarai peserta Slimfast diet Mialiana.com - Salam ukhwah dari MyCherita

sudu seramik berkata...

Salam.
wahh bnyk nya turun 5 kg
dr segmen yg sama
http://hazelmerah.blogspot.com/2014/03/kembali-ramping-dengan-slimfast-diet.html

Unknown berkata...

Mintak2 acik menang hadiah utama kbai

Unknown berkata...

Tahniah !! Dari cabaran yg sama .. dtg BW sini. Jom BW blog yana ^^

nazlyizan.blogspot.com

mila berkata...

gudluck :-)

Tanpa Nama berkata...

dahsyat produk ni yer...

Tanpa Nama berkata...

5kg dlm ms 10 hari...tahniah acik

mujagirl92 berkata...

perghhh.. terus rasa nk try gak..

Mia Liana berkata...

tahniah ya... http://www.mialiana.com/2014/04/giveaway-slimfast-diet-pengumuman.html

PCL berkata...

Tahniah dari PCL , Acik anda berjaya .

Syiera Firdaus berkata...

Tahniah menang :)

Munirah Izzan berkata...

tahniah menang.. :D

Anizz Annisa berkata...

tahniah acik menang.. :)

Aqilah Azmi berkata...

Hi hi hi Acik si penghibur!!!!!
CONGRATULATIONS YE :D :D
YOU WIN1!!!! HEEE.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails