Ticker

6/recent/ticker-posts

Alhamdulilah Tamat Ijazah Dalam Bidang Penyiaran



Assalamualaikum

Alhamdulilah masih lagi bernafas di muka bumi Allah, ucapkan syukur atas nikmatnya. Marilah berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad saw. Alhamdulilah, alhamdulilah ,alhamdulilah,Itulah yang mampu acik ungkapkan.

Selesai praktikal di astro, menunggu keputusan yang kunjung tiba. Hati ini berdebar dan resah menunggu keputusan.Mana taknya ianya penentuan sama ada acik graduate atau tidak. Dari malam tak tidur , pada pukul 9 pagi baru keputusan keluar. 

Ya Allah mengigil rasa di hati ini, bila click di student portal uitm .Ya Allah alhamdulilah. Acik lulus semua dan pointer meningkat.



Syukur ya Allah, maka dengan itu tamatlah ijazah yang acik ambil bagi bidang komunikasi. Lebih tepat Bachelor Mass Communication (Hons) Broadcasting. 

Hahaha kalau ada kerja kosong dalam bidang komunikasi boleh bagitahu. Hahaha Alhamdulilah, pertama sekali syukran ya Allah kerana beri peluang pada acik, seriously acik bukanlah pelajar yang baik, jauh sekali pelajar cemerlang. Bermula dengan masuk politeknik di merlimau melaka.

Ramai yang kata dari poli susah nak masuk u, alhamdulilah uitm beri acik peluang hingga sekarang. Ribuan terima kasih kepada mak, arwah abah dan adik beradik yang sentiasa menyokong dan memberikan pertolongan dari mental , material , moral dan spirit. Tanpa mereka acik tidak ada ke tahap ini.

Ini adalah permulaan hidup acik, tak lupa juga terima kepada rakan-rakan yang banyak membantu acik. Terutama classmate dab teammate. Acik doakan kejayaan kamu semua.Jumpa convo nanti bulan May nanti.Okey dah panjang lebar macam karangan oklah sampai sini dulu, wasalam.

Catat Ulasan

17 Ulasan

cikmudahimawary berkata…
Wahhh bestnya acikkk ... ok x study bidang ni
Akupenghibur.com berkata…
best, enjoy amik bidang nie.. persaingan pun sengit
I N A A I N A A berkata…
Tahniah Achik! Lepas dah satu bebanan...
ANIM berkata…
tahniah acik...
lega rasanya kan bila dah selesai...
Tanpa Nama berkata…
tahniah acik!!
Maria Firdz berkata…
Alhamdulillah.. tahniah acik..
paridah berkata…
TAHNIAH ACIK...WAH KELAK JADI ORG PENYIARAN YA..FEMES HBS.
kuchalana berkata…
tahniah bro..semoga terus berjaay dalam bidang yang diseburi
Unknown berkata…
Wow....habis dah..syukur alhamdulillah...bermula lagi dengan fasa yang satu balik....tahniah dik
Khir Khalid berkata…
Alhamdulillah tahniah Acik!!!... semoga terus berjaya dlm kerjaya & kehidupan ye... aamiin.. :)
Unknown berkata…
Tahniah Acik! semoga berjaya in future. :)