Ticker

6/recent/ticker-posts

OPTOM Bangi Pusat Pemeriksaan Dan Penjagaan Mata Viral Di Bangi

 Assalamualaikum

Siapa yang pakai cermin mata, pasti akan faham. Sangat pentingnya cermin mata untuk kehidupan seharian, lagi-lagi memandu saat malam. Paling sedih apabila terdudukan sendiri cermin mata. Ya Allah nak beli satu cermin mata bukanlah murah dan mencari cermin mata yang berkualiti dan tahan lasak pun bukanlah mudah.

Acik juga jenis yang selektif untuk membeli kaca mata, sebab nak pakai lama dan jangka masa yang panjang. 

Acik pelik ramai betul sebut Optom!

Optom!

Optom !

Ramai yang duk membeli cermin mata dekat Optom Eyecare Bangi.

Puas cari dan akhirnya jumpa juga ! Rupanya Kedai cermin mata yang sangat popular di bangi.

OPTOM Bangi adalah kedai cermin mata yang bukan hanya sekadar menjual mata. Tetapi mereka juga  menawarkan perkhidmatan utama iaitu perkhidmatan klinikal atau lebih tepatnya merupakan Klinik Optometri Primer bagi pemeriksaan kesihatan dan terapi penglihatan. Rasa tak selesa di mata, ada masalah mata atau nak check sahaja boleh datang ke Optom Bangi. 

Serius kadang kita nak beli yang berkualiti dan ada jenama tetapi harganya beribu riban. Itulah menjadi tugas Optom Eyecare yang telah ditubuhkan oleh pakar industri optik yang berpengalaman untuk mengatasi masalah harga mahal yang diperlukan untuk mendapatkan sepasang cermin mata berkualiti tinggi yang baharu.

Paling penting di optom Bangi dengan pelbagai pilihan bingkai cermin mata yang bergaya.Kualiti cermin mata dengan harga berbaloi.Perkhidmatan yang mesra pasti akan berpuas hati dengan layanan yang diberikan. 

 

 Paling special jika beli cermin mata di Optom Bangi, kita akan  dapat cermin  mata yang bersesuaian dengan bentuk kepala pengguna. Yelah jenis muka ada pelbagai dan sangat penting memilih jenis bingkai yang bersesuaian. Optom Bangi mempunyai satu aplikasi khas, yang akan digunakan untuk mengukur bentuk kepala, telinga, hidung dan muka bagi mendapatkan ukuran yang tepat dan bersesuaian dengan bentuk cermin mata yang akan dipilih.

Terdapat  4 pilihan range harga julat harga yang ditawarkan iaitu Harga Pelajar, Low Medium, Upper Medium dan juga Premium

Selain itu juga, Optom Bangi juga menawarkan perkhidmatan pemeriksaan mata untuk kanak-kanak, mendapat kosultasi bagi penggunakan kanta lekap. Selain itu juga, mereka menawarkan ujian juling dan penglihatan binokular serta saringan penyakit mata.

Paling penting Optom Bangi ini cekap dalam mengendalikan kes kerabunan,sistem otot mata dan sistem jajaran penglihatan. Selain mengembalikan fungsi asal dan keselesaan penglihatan mata untuk menjalankan aktiviti serta menjamin hak dan kepentingan bersama. 

Tema Optom terdiri daripada pasukan yang Profesional !

 Kadang kita nak beli ini, kena rajin-rajin suvey tempat-tempatnya dahulu. Nak info lebih lanjut boleh dapatkan info seperti di bawah : 

Website : www.optom.com.my

Instagram : www.instagram.com/optombangi

Facebook : www.facebook.com/optombangi

Whatsaap : wasap.my/601111479093

Alamat :

No. 37 Jalan Bangi 8/1, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, 43650 Bangi, Selangor.

(Berdekatan Marrybrown)

Waktu Operasi : Setiap Hari (9.00am - 8.00pm)



Catat Ulasan

1 Ulasan

paridah berkata…
pemakai spek mata akan cari tempat ni...lama juga dh xtukar spek ni