Ticker

6/recent/ticker-posts

Tanda-Tanda Perempuan Menolak Cinta Lelaki

assalamalaikum



Hai semua, acik kembali lagi dengan senyuman yang menawan dan berkongsi cerita kepada kamu semua. Kebanyakan mereka merasakan cinta mereka tak di balas dan rasakan di permainkan oleh perempuan . Sedangkan tidak tahu dengan jelas tentang perhubungan mereka. Lagi pon tadi di facebook ada kawan acik bertanya bagaimana tanda-tanda perempuan mahu menolak cintanya..Ahh hari nie acik mahu kongsikan rahasia tanda-tanda perempuan menolak cinta lelaki. Tapi membuangkan masa lagi ,dengan ini marilah acik kongsikan kepada kamu jeng jeng jeng.

Perkataan kamu dianggap sebagai gurauan

Bila si gadis tu menganggapkan luahan perasaan kamu itu hanya sebagai lucuan . Kamu dengan bersungguh-sungguh dan bersemangat untuk menyakinkan si gadis bahawa cinta kamu adalah sejati sedangkan si gadis hanya bermuram cuka dan no respon tapi percayalah bahawa si gadis tu perlukan masa dan diam menghilangkan diri.


Tidak mejawab di telefon & mesej

Bila si lelaki tu serius dengan seorang perempuan mesti nie akan tiap hari mesej mahupon telefon untuk tahu tentang perempuan tu, sekurangnya dapat dengar suara pon cukuplah.Tapi kaum lelaki sudahlah faham bila mesej tidak di balas ataupon tak mahu cakap dalam telefon maknanya sila faham perempuan itu tak perlukan kamu.

Dia anggap kamu sebagai kawan ataupun abang

Pernah dengar tak bila ada perempuan kata ,kita rapat nie just kawan jer , dan awk selalu bagi nasihat dan take care tentang saya dan selama ini saya anggap awak sebagai abang saje.Tapi pastinya sebelum apa pon perempuan itu akan memberikan hint-hint kepada anda bahawa dia tak ada perasaan .So please sedar yer...

Belum bersedia untuk cinta seterusnya

Jawapan perempuan yang sangat femes adalah dia belum sedia untuk bercinta dan mahukan tumpukan perhatian dalam pelajaran. Pastikan dia tak harap kamu tunggu dia lagi .Sebenarnya dia dah bagi kata putus so faham-fahamlah .
 

10 Jawapan Famous Perempuan Menolak Cinta Lelaki


1. Jawapan Perempuan : “Kamu sudah ku anggap sebagai abang saje.”

2. Jawapan Perempuan: “Beza usia kita terlalu jauh.”


3. Jawapan Perempuan : “Aku tidak tertarik padamu bukan karena penampilanmu.”


4. Jawapan Perempuan : “Hidupku sedang kacau sekarang.”Please jangan gangu aku


5. Jawapan Perempuan: “Aku dah punya boyfriend.”


6. Jawapan Perempuan: “Kita berteman saje yer.”


7. Jawapan Perempuan: “Sepertinya kita kurang serasi.”


8. Jawaban Perempuan: “Saya masih belum mahu couple.”


9. Jawapan Perempuan: “Bila-bila free nanti saya telefon kamu


10. Jawapan Perempuan “Saya cuma anggap kamu teman biasa.”

ok dapat tak sedikit gambaran ?? sekurangnya menolong kamu yer wahai kaum adam... ini sajer yang mampu acik berikan hasil dari tinjau dan pemerhatian..

Catat Ulasan

4 Ulasan

hawiz berkata…
<---sudah berpunye...hehee
mrs mustache berkata…
like 3x !
nice en3 !
Solehah Shamsuddin berkata…
klu lelaki yg tolak cinta perempuan, cmne nk tau lak?
Unknown berkata…
terbaik achik anda btul2 lelaki