Ticker

6/recent/ticker-posts

Segmen Jom Tambah Trafik Blog Dan Follower 2013


Assalamualaikum 

Hai semua , belum sempat acik review blog yang sepatutnya bagi segmen review blog gempak yang acik lakukan minggu lepas. Hari nie ada permintaan dari seorang rakan yang bukan bukan blogger tapi sudi menaja  segmen  kali nie, terkejut juga acik di buatnya, hadiahnya boleh tahan lah :)

Segmen ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang mempunyai blog, hanya untuk blogger malaysia sahaja. apa yang perlu anda lakukan senang saje , buat satu entri bertajuk " Jom Tambah Trafik Blog Dan Follower 2013".Dan lepas tu hanya perlu letakkan gambar atau banner yang telah acik siapkan di bawah ini dan letakkan link blog anda di bagian comment .


 Tema segmen kali ini adalah "Blog Lifestyle" 

Maksud di sini kamu boleh cerita tentang blog kamu, pengalaman kamu sebagai blogger, tujuan kamu membina blog , sebab apa kamu tertarik menjadi blogger dan macam- macam lagi .

lepas tu bolehlah comment sedikit tentang blog acik nie .


Sebagai contoh, 

Blog naziha93.blogspot adalah tempat saya menceritakan tentang kisah kehidupan saya seharian, aktiviti dan tips yang berguna kepada pembaca. Tujuan boleh ini saya tubuhkan hanya sekadar mengisi masa yang ada dan selain itu menambahkan rakan-rakan di alam cyber.Saya bermula menjadi blogger pada tahun 2009 dan sebenarnya saya menadi blogger ini kerana tertarik apabila melihat kawan -kawan mempunyai blog dan menceritakan tentang kehidupan mereka.Pada pendapat saya blog , acik nie simple dan sedap mata memandang ........................................................................................................................................


Hadiahnya adalah 

6 Top up RM 5 untuk 6 pemenang bertuah 
2 blog akan di review 

Pemenang akan di nilai mengikut creativity akan menceritakan tentang blog kamu

Tamat Pada : 30 Januari 2013

Catat Ulasan

4 Ulasan

hazwan hairy berkata…
lambat lg abis..sbtu ahad hari segmen sedunia tggu sya join..hehe
Tanpa Nama berkata…
http://www.nilfieyna.my/2013/01/segmen-jom-tambah-trafik-blog-dan.html
Unknown berkata…
selamat bersegmen kepada mereka yang join :)
Karen Monica berkata…
selamat bersegmen semua :)