Pengikut

Rabu, 8 Mei 2013

Nasihat iItu Bukan Tandanya Benci Dan Tak Suka Tapi Hanya Sekadar Peringatan Saje






Assalamualaikum

Alhamdulilah dapat lagi  acik taip di blog acik yang tak seberapa nie,sebenarnya acik terkedu bila ada yang hantar mesej acik seperti di bawah ini. Acik hanya taip semampunya bukan untuk di puji bukan juga untuk di keji. Setiap apa yang acik tulis ini adalah ikhlas dari hati ini. Tak suka blog acik takpelah ,acik tak paksa untuk suka dan bace setiap entri acik.

Hanya yang mampu katakan ialah acik pon manusia biasa dan ada buat kesalahan .Tapi bukan bermakna itu menjadi alasan untuk acik terus lakukan kesalahan tersebut. Apa yang ada di blog ini hanyalah yang terkeluar dari dari hati ,terfikir melalui minda dan terzahir dari hasil taip ini.

Acik minta maaf jika ada yang terasa dan tak suka baca entri entri acik.

Share This!


19 ulasan:

Nao Mei berkata...

Apa yang ada di blog ini hanyalah yang terkeluar dari dari hati ,terfikir melalui minda dan terzahir dari hasil taip ini.

Ayat atas tu cik akak suka...hihi...

Kita menulis bukan untuk dicemuh apatah lagi dihina...kita lakukan dengan kerendahan hati kita...ikhlas untuk menghasilkan sesuatu yang pasti untuk dikongsi...terpulang kepada penerimaan seseorang individu...Alhamdulillah Allah telah bukakan hati insan berkenaan...syukur sangat2...

Jangan pernah menilai seseorang hanya pada zahirnya...kerana penilaian kita belom tentu tepat dan betol...selidik dan kaji sedalam-dalamnya...

Kathy Rbain berkata...

ye,betul tu..saling bermaafan dan saling memaafkan itu lebih baik..

Seneorita Baharin berkata...

:) suka baca entry2 acik...nasihat itu untuk diri sendiri dan peringatan buat org lain jgk kan acik...xpe truskan perjuanganmu acik... ^___^

Farid Omar berkata...

Pembaca seharusnya bersifat positif dan terbuka. Teruskan menulis.

harumanvee berkata...

kita tak bole puaskan hati semua orang . yg ptg jadi diri sendiri dan hulurkan tgn pada yg memerlukan ...

Bin Muhammad berkata...

Salam,
Jika anda benar pasti suatu hari akan terserlah kebenarannya...

Wan Gerrard berkata...

kite boleh setuju dan tidak setuju, cuma diharapkan perbincangan matang dan berhemah :)

Hatimi Tahirruddin berkata...

tu la salah satu kelebihan blog, selain sekadar meluahkan rasa hati, dapat juga berkongsi benda2 yg boleh dijadikan iktibar utk para pembaca...tahniah acik...

boni kacak berkata...

teruskan apa yang ko lakukan bro... aku sokong apa yang ko lakukan sekarang ni.. tanpa blogger2 macam ko, makin ramai yang akan hanyut dengan permainan duniawi termasuklah aku. disebabkan blog ko jugak lah aku banyak belajar tentang baik dan buruk sesuatu perkara tu.. :)

MawardiYunus berkata...

kita berpesan pesan. untuk mereka dan untuk diri sendiri juga, insyaallah

KY berkata...

ada kebaikkan yg tersembunyi disebaliknya kan? dari benci menjadi suka, itulah hasil dari kesabaran...akk doakan acik akan terus menulis dan berjaya dlm kehidupan...setiap yg kita lauhkan, pastinya akan memperbaiki diri kita juga untuk menjadi lebih baikkan?

Fairul Azmi berkata...

Memang patulah orang selalu kata, jangan terlalu mencintai nanti terlalu membenci.

Hafiz Md berkata...

Alhamdulillah.

Ini buktinya kata2 yg penuh hikmah inshaAllah akan mampu memberi kesan yg lebih baik berbanding kata2 caci maki.

teruskan bro!

cik melur berkata...

Salam acik,

Cik Melur pun baru menjenguk blog ni. Lepas baca beberapa entry...cik melur rasa seronok dan mula muhasabah diri. Teruskan menulis dari hati, acik. Cik Melur sendiri memang x pandai menulis. Sebab tu cuma wat blogshop..

cik melur berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Remy hazza berkata...

kita kena sentiasa positif dlm apa perkara pun...... tahniah achik..... teruskan usaha,,, apa yg lahir dari kata2 semestinya ikhlas.....
remy pun byk belajar dari ap..... biarpun kekadang cuma sedikit ... tapi kesan nya tetap terasa ada........keep blogging ap

Berita Kaki berkata...

bersikap positif.. kalau dah sangat menyampah maknanya ada sesuatu yg tak kena dgn sisi peribadi kita

Iha Zaliza berkata...

tak ramai blogger belia yang buat entri macam acik.. setiap entri telah berjaya menjadi pengajaran dan iktibar untuk semua.. tahniah acik, teruskan perjuangan kamu.. :)

baby comel berkata...

entri2 acik byk bagi semangat, sering menyedarkan kita yg kadang2 alpa, terima kasih acik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates
Related Posts with Thumbnails