Ticker

6/recent/ticker-posts

Jangan bersedih atas ujianNya



Assalamualaikum........

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari,dan Allah datangkan hujan.kita menangis mencari matahari,tapi sebenarnya Allah nak hadiahkan kita pelangi"

nie adalah petikan dari cerita syurga cinta.. ayatnye memang menarik dan mendalam maksudnya....sebenarnya dalam kehidupan kita ,kita akan rasa pelbagai perasaan yang ada di dunia... bohong la jika kita tak pernah ras itu semua.... kekadang perasaan tu memang tak dapat di gambarkan dengan perkataan @ perbuatan ..hanya yang merasa tahu........takkan kita nak sedih dalam antara semua orang gembira??

but is normal.... itu adalah hakikat yang pasti...hidup kite nie bagaikan sebuah buku .setiap hari yang berlaku umpama 1 lembaran baru @ chapter dan kita adalah pelakon utamanya...dan juga..jalan ceritanya yang membawa kemana hala tujunya.......♥♥

ermm rasa sedih & tension???

itu pekara biasa bagi saya sebagai seorang pelajar .....

tapi saya kena hadapi......... tak kan la nak terjun bagunan?? perlu kew?? tak la

but apa yang saya lakukan adalah

1. pergi pantai.... wow memang akan rasa tenang & relaks....

2. makan coklat

3. menjerit sepuas hati ...


4. mencari kawan untuk berkongsi..

5. apa lagi ....dekat facebook la (luahan perasaan hahaahahha...)


6. pergi shopping

7. tidur :)

whatever semua tu terpulang pada kita.... percayalah ALLAH akan berikan sesuatu yang terbaik dalam hidup kita....... sebab dengan segala perasaan yang di berikan lebih membuat kita kenal siapa sebenarnya diri kita :) sesungguhnya itu adalah yang terbaik untuk kita :)

Catat Ulasan

2 Ulasan