Ticker

6/recent/ticker-posts

Selena Gomez Datang Ke Blog Aku Penghibur ??





Assalamualaikum

Selamat sudah di kebumikan arwah syima , semoga rohnya di cucuri rahmat Allah. ermm untuk lupakan seketika segala kesedihan kami semua acik buat entry nie untuk hiburkan hati sendiri. Sebenarnya agak kelakar sebab ada seorang newbie chat dengan acik, dia kata wahh syoknya acik sebab artis datang ke blog acik . Hollywood lagi . Ahhh artis datang ke blog acik ??? ohh nooo tentunya tak mungkin.

So acik tanyalah artis mana pulak yang datang blog acik nie ? dia kata selena gomez ada di chat box acik, bila baca sumpah ketawa jahat (muhahhhaahahaha) adehhh adik nie tu bukan selena gomez si artis tu lah, tak mungkin artis nak datang ke blog acik , tapi blog famous adalah. Ketawa terbahak-bahak jadinya  adehhh

Sebenarnya apa yang di maksudkan blogger newbie tu adalah di chat box  seperti di bawah nie.


Tu mungkin kerja blogger yang nak duit lebih yelah manelah taknya, sepatutnya guna chat box tu untuk kita tinggal jejak dan berbual dengan owner blog. Tapi ada blogger yang tak bertanggungjawab letakkan link seperti Says, churp churp dan link make money. Wahh sangat annoying dan geram jugak. Ayat yang di gunakan tu wahh nak melambung dan meninggi owner blogger.

 Tapi takpelah anggaplah kita tolong menolong, tapi mimpilah  kalau artis nak datang sini ... hahahhaha blog picisan macam gini tak mungkin. Sebelum tu acik nak ucapkan terima kasih kepada kamu semua yang support blog acik untuk media social awards.

Hari nie 6/2 , maka tinggal 4 hari lagi untuk vote blog acik untuk katogeri Favorite Lifestyle Blog .Kepada yang belum undi blog acik cara mengundi di sini caranya => Cara mengundi di sini  


Catat Ulasan

11 Ulasan

SITI berkata…
:) wah.. awek comel datang blog..Mai datang blog kita plak..
iha berkata…
makin glamer dah acik sekarang.. hehe..
biasa la tu.. asal nama artis popular dan tengah naik je blogger letak nama tu.. dulu neelofa, sekarang ersalina pulak.. angelina jolie pun ada.. hehe..
Akupenghibur.com berkata…
tulah macam sekarang nie
hazwan hairy berkata…
haha tu salah satu taktik ok..hahaha
Akupenghibur.com berkata…
mmg taktik suruh kita click
Haha..nah tengok..Justin Bibir pun dah datang..mamng femes la blog ini..
ash berkata…
haha.. wat saspen.. taktik suruh klik iklan la tu tak pun klik utk ke blog..

BY: DJDANCHEF
Akupenghibur.com berkata…
aaah ..wahh nampaknye suspen yer :)
Amir Azman berkata…
untung la bieber punya awek datang waka
Tanpa Nama berkata…
ala2..comelnya selena pandai bahasa melayu..or google translate??hehehe